Integriteitscode

De missie van Leerplein055 is het verzorgen van goed openbaar onderwijs aan de aan ons toevertrouwde leerlingen. ‘Het openbaar onderwijs dat wordt verzorgd door deLees meer


Intensieve taalklassen (ITK)

Sanne van Milt directeur onderwijskansen svanmilt@leerplein055.nl info@intensievetaalklassen-apeldoorn.nl www.intensievetaalklassen-apeldoorn.nl   


Jaarverslag

Het jaarverslag is een verantwoordingsdocument over het afgelopen jaar. Het is in de eerste plaats bedoeld om verslag te doen van de realisering van deLees meer


Kanjertraining

Sterrenschool Apeldoorn is een Kanjerschool Kanjertraining is een methodiek voor burgerschap en het aanleren van sociale vaardigheden. Kernwoorden van de Kanjertraining zijn: vertrouwen, rust, wederzijdsLees meer


Kinderopvang

Sterrenschool Apeldoorn en Doomijn Kinderopvang werken volgens een uniek concept waarin onderwijs en kinderopvang nauw samenwerken. Samen bieden wij een doorgaande leerlijn voor kinderen vanLees meer


Klachtenprocedure

Leerplein055 beschikt over een klachtenregeling en is aangesloten bij de Landelijke Klachtencommissie. Iedere school van Leerplein055 beschikt over een interne contactpersoon klachtenregeling (op school vaakLees meer


Klokkenluidersregeling Leerplein055

De klokkenluidersregeling is een regeling inzake het omgaan met een vermoeden van een ernstige misstand binnen Leerplein055. De klokkenluidersregeling is niet bedoeld voor persoonlijke klachten vanLees meer


Kwaliteitscoördinator

Op alle Leerplein055-basisscholen werken kwalitatief goede en goed opgeleide kwaliteitscoördinatoren. Zij zijn werkzaam op één of twee scholen. Het team van kwaliteitscoördinatoren versterkt de kwaliteitLees meer


Landelijke geschillencommissie

Onderwijsgeschillen Postbus 85191 3508  AD Utrecht Telefoon: 030 – 280 9590 (09.30 – 16.00 uur) info@onderwijsgeschillen.nl website Onderwijsgeschillen – informatie voor ouders en verzorgers


Leerlingvolgsysteem

Een leerlingvolgsysteem is een programma dat de leerkrachten inzicht geeft in de ontwikkeling van de leerlingen, zowel op individueel als op groepsniveau. Dit inzicht wordtLees meer